Produse si Servicii
Mergi direct la categoria
Firme
MaxMember

Pregateste-te pentru succes !

Membru Bizoo de 6 ani.
0
0 stars: Fara rating
0 pareri

Curs Management Strategic

0 stars: 0.00 din 0 pareri

175 €
Cod produs
MngS
Out Of stock
Descriere
Durata: 2 zile
Program: 09.00 - 17:00
Locatie: Online

Pretul include:
Suportul de curs in format electronic si diploma de participare (in format electronic)
Pretul nu include TVA.

Discount de volum:
Se acorda discount-uri negociabile de volum.  Solicita oferta speciala pentru compania ta prin email la  office@promanagement.ro

Obiective:
Cursul isi propune sa dezvolte abilitati si competente care ajuta la intelegerea mecanismelor de dezvoltare si crestere a unei companii. Acest program de dezvoltare a competentelor manageriale va va ajuta sa dezvoltati :

-o gandire critica a contextului in care compania isi desfasoara activitatea;
-abilitati de inter-relationare cu persoanele si grupurile interesate de dezvoltarea companiei;
-abilitati manageriale complexe pentru a planifica, implementa si controla dezvoltarea strategica a companiei.

Metodologie:
Acest program are la baza activitati de colaborare in grupuri mici si in plen, precum si discutii si analize in plen cu privire la rezultatele echipei. Programul ofera, de asemenea, exercitii interactive si studii de caz, fiecare sesiune finalizandu-se cu concluzii de grup si individuale pentru dezvoltarea abilitatilor practicate in acea sesiune. Toate aceste concluzii pot sta la baza unui plan pentru dezvoltarea abilitatilor individuale care poate fi un instrument foarte util pentru manageri in a stabili si verifica actiunile care trebuie luate dupa finalizarea programului.

Cui se adreseaza:
Acest program se adreseaza managerilor de nivel superior din companie care doresc sa isi imbunatateasca competentele si abilitatile de analiza si planificare eficienta a dezvoltarii strategice a acesteia.

Agenda curs:
Sesiunea 1: SPARGEREA GHETII
Deschiderea cursului. Prezentarea participantilor si a formatorilor. Instructaj protectia muncii. Asteptari si temeri. Prezentarea obiectivelor cursului.

Sesiunea 2: NOŢIUNI GENERALE DESPRE STRATEGIE SI PROCESUL DE PLANIFICARE STRATEGICA. ANALIZA CONTEXTULUI ORGANIZAŢIONAL.
Pana la finalul acestei sesiuni, participantii vor:
• intelege ce este strategia si procesul de planificare strategica;
• evalua contextul in care compania isi desfasoara activitatea ;
• aplica instrumente specifice de diagnoza a problemelor organizatiei.

Sesiunea 3: ANALIZA PIEŢEI
Pana la finalul acestei sesiuni, participantii vor:
• intelege importanta definirii unei strategii organizationale in contextul evolutiei imprevizibile a pietei;
• realiza analize privind segmentarea pietei si evaluare a pozitiei companiei in piata;
• aplica instrumente specifice de diagnoza a problemelor organizatiei.

Sesiunea 4: ANALIZA GRUPURILOR DE INTERESE.
Pana la finalul acestei sesiuni, participantii vor:
• intelege importanta grupurilor de interese si a satisfacerii nevoilor acestora prin rezultatele activitatilor companiei;
• fi capabili sa realizeze o analiza a grupurilor de interese interne si extrene companiei;
• vor defini obiectivele strategice in functie de anlizele anterioare desfasurate.

Sesiunea 5: OPŢIUNI STRATEGICE SI OPERAŢIONALE. OBIECTIVE STRATEGICE SI OPERAŢIONALE
Pana la finalul acestei sesiuni, participantii vor:
• putea alege strategia potrivita cu analiza contextului organizational desfasurata;
• putea defini optiuni de implementare a strategiei alese;
• vor defini obiectivele strategice in functie de analizele anterioare desfasurate;
• dobandi abilitati de alegere obiectiva a directiilor strategice adecvate.

Sesiunea 6: PLANIFICAREA OPERAŢIONALA DE IMPLEMENTARE A STRATEGIEI
Pana la finalul acestei sesiuni, participantii vor:
• intelege modalitatea prin care strategia este implementata la nivelul companiei;
• realiza un plan operational de implementare, inclusiv cu alocarea resurselor si costurilor asociate activitatilor.

Sesiunea 7: ANALIZA RISCURILOR
Pana la finalul acestei sesiuni, participantii vor:
• intelege importanta analizei riscurilor organizationale in implementarea strategiei ;
• identifica si analiza riscurile asociate implementarii strategiei ;
Trimite mesaj
Din Gura in Gura